eksklusiv prisfest

awardshow

Tænk stort! Er du på udkig efter et sted at holde et eksklusivt awardshow, hvor du kan hylde de personer, organisationer og virksomheder, der er med til at gøre en forskel? Så er Cirkusbygningens storslåede rammer i hjertet af København et oplagt venue for dig.

Vi har afholdt stribevis af store og farverige awardshows, som for eksempel Danish Rainbow Awards, Danish Travel Awards, Årets Håndværker, m.fl. Vi har derfor erfaring med tv-producerede awardshows, håndtering af kongelige, VIP, eksterne artister samt kendisser.

A

Sådan kunne jeres pakke se ud

  • Lokaleleje (17.30 – 00.00)
  • Backstagelokale
  • Garderobe
  • Velkomstdrink
  • 2 el. 3-retters menu
  • 2 el. 3 genstande (øl, vin og sodavand)
  • Isvand er inkl. under middagen
  • Kaffe/te er inkl. under middagen
  • Wallmans internationale show (eller udvalgte shownumre)
  • Afterparty
  • Standard teknikpakke inkl. egne teknikere

Vores restaurant sørger for en lækker 2 el. 3-retters menu.
Se menukort fra september 2020 til og med juni 2021.

Ved 2-retters menu: vælg suppe el. tapas og hovedret eller hovedret og dessert.
Ved 3-retters menu: vælg suppe el. tapas. Hovedret og dessert er inkluderet.

Det er naturligvis også muligt at afholde et awardshow uden middag.

Har du brug for underholdning til jeres awardshow, er det muligt at supplere arrangementet med udvalgte shownumre fra Wallmans.

Awardshow

PROGRAM 1

Det er muligt at give alle gæster den fulde oplevelse med både middag og awardsshow.

  • 17.30 – 18.00: Ankomst, garderobe og velkomstdrink
  • 18.00 – 18.30: Seating i Cirkussalen
  • 18.30 – 22.00: 3-retters middag, awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

PROGRAM 2:

Det er muligt at opdele programmet, så gæsterne kan opleve awardshowet med eller uden middag inkluderet.

  • 17.00 – 18.00: Gæster med inkluderet middag – ankomst, garderobe, seating
  • 18.00 – 20.00: 2-retters middag evt. med udvalgte shownumre
  • 19.00 – 20.00: Gæster kun til show – ankomst, garderobe, seating
  • 20.00 – 22.00: Awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

Endeligt program udarbejdes med udgangspunkt i jeres ønsker.

Testimonial

“Vi har siden 2013 afviklet ÅRETS HÅNDVÆRKER™ i Cirkusbygningen og takket være de muligheder Cirkusbygningen tilbyder, har vi kunne udvikle arrangementet, således at det i dag afvikles som et LIVE tv-show på vores sociale medier med mange tusinde seere. Rammerne i Cirkusbygningen giver optimale muligheder for at afvikle vores branchekendte awardshow krydret med dele af Wallmans shownumre. Personalet har altid lyttet og spillet positivt med på vores idéer samt været fantastisk imødekommende før og under afviklingen af ÅRETS HÅNDVÆRKER™. Karakteren er 5 ud af 5.” 

Peter Birkelund, stifter af bygogbolig.dk og anmeld-haandvaerker.dk

Book award show

Hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne for at afholde et awardshow i Cirkusbygningen, så er du velkommen til at kontakte os på telefon 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller sende en forespørgsel.