eksklusiv prisfest

awardshow

Er du på udkig efter et sted at holde et eksklusivt awardshow, hvor du kan hylde de personer, organisationer og virksomheder, der er med til at gøre en forskel eller har opnået noget stort? Så er Cirkusbygningens storslåede rammer i hjertet af København et oplagt venue for dig.

Vi har afholdt stribevis af store og farverige shows, som for eksempel Danish Rainbow Awards, Danish Travel Awards, Årets Håndværker, m.fl. Vi har derfor erfaring med tv-producerede awardshows, håndtering af kongelige, VIP, eksterne artister og kendisser.

På denne side kan du læse mere om at afholde awardshows hos os.

SÅDAN KUNNE JERES PAKKE SE UD

  • Lokaleleje (17.30 – 00.00)
  • Backstagelokale
  • Garderobe
  • Velkomstdrink
  • 2 el. 3-retters menu
  • 2 el. 3 genstande (øl, vin og sodavand)
  • Isvand er inkl. under middagen
  • Kaffe/te er inkl. under middagen
  • Wallmans internationale show (eller udvalgte shownumre)
  • Afterparty
  • Standard teknikpakke inkl. egne teknikere

Vælg det perfekte program

Det er altafgørende for ethvert vellykket arrangement at planlægningen er i top. Det kan samtidig være en uoverskuelig opgave, når man skal sammensætte et program for mange mennesker. Hos Cirkusbygningen har vi mange års erfaring indenfor planlægning af arrangementer, og vi ved derfor hvad der skal til for at afholde succesfulde firmaevents. For at gøre det endnu mere overskueligt for dig, har vi sammensat to programmer, som du kan vælge mellem med mulighed for tilpasning.

Nedenfor har vi samlet to bud på, hvordan programmet for jeres aften kan se ud.

PROGRAM 1

Med dette program er det muligt at give alle gæster den fulde oplevelse med både middag og awardshow. Aftenen forløber således:

  • 17.30 – 18.00: Ankomst, garderobe og velkomstdrink
  • 18.00 – 18.30: Seating i Cirkussalen
  • 18.30 – 22.00: 3-retters middag, awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

PROGRAM 2

Med dette program er det muligt at opdele programmet, så gæsterne kan opleve awardshowet med eller uden middag inkluderet. Aftenen forløber således:

  • 17.00 – 18.00: Gæster med inkluderet middag – ankomst, garderobe, seating
  • 18.00 – 20.00: 2-retters middag evt. med udvalgte shownumre
  • 19.00 – 20.00: Gæster kun til show – ankomst, garderobe, seating
  • 20.00 – 22.00: Awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

Hvad end du vælger program 1 eller 2, vil det endelige program udarbejdes med udgangspunkt i jeres ønsker, så I får det awardshow I ønsker.

Lækker 2- eller 3-retters menu

Hvis I ønsker spisning til awardshowet, så har vi flere fantastiske menuer at vælge mellem. Vores restaurant tilbyder en lækker 2- eller 3-retters menu, som du og dine gæster kan nyde i løbet af aftenen.

Til 2-retters menuen kan du vælge mellem suppe eller tapas til forret samt en hovedret, eller hovedret og dessert. Hertil følger to forfriskninger med, som enten kan være øl, vin eller sodavand.

Til 3-retters menuen kan du vælge suppe eller tapas som forret, en hovedret og dessert. Hertil følger tre forfriskninger med. Du kan vælge mellem øl, vin eller sodavand.

Vi drøfter gerne dine specifikke behov og skræddersyer menuen, så den passer til dit arrangement. Informér os gerne om nogen personer i selskabet har allergener, diabetes, er vegetar eller har særlige ønsker til menuen. Det er naturligvis også muligt at arrangere et awardsshow uden middag.

Se menukort fra januar 2023 – juni 2023.

Fantastisk underholdning

Hos Cirkusbygningen forstår vi at dit awardshow er en vigtig begivenhed. Derfor har du mulighed for at gøre Wallmans show til en del af festlighederne. Showet byder på musikalske fortolkninger af nogle af de største kunstnere i vores tid, sprudlende energi, live instrumenter, dans, magi og akrobatik. Og fordi det opføres på engelsk, kan det nydes af alle dine gæster – danske såvel som udenlandske. Så hvis du er på udkig efter underholdning, der vil gøre dit awardshow til noget ekstraordinært, så kan vi levere det hos Cirkusbygningen.

Det er desuden muligt blot at supplere jeres egne underholdende indslag ved arrangementet med udvalgte shownumre fra Wallmans.

Afterparty i vores eksklusive natklub

Når jeres awardshow slutter, er det ikke ensbetydende med at aftenen slutter. Festen fortsætter nemlig til afterparty i vores eksklusive natklub. Her kan du og dit selskab danse til de største hits fra 1980’erne, 1990’erne og frem til i dag. Det er desuden muligt at nyde lækre cocktails i barerne, mens DJ’en sætter feststemningen i gang.

Afterpartyet finder sted i Cirkusbygningen. Med sine rummelige lokaler og flere barer, er Cirkusbygningen det perfekte sted at fortsætte festlighederne til langt ud på natten.

TESTIMONIAL

Hos Cirkusbygningen har vi haft mange tilfredse kunder gennem årene. Hvorfor skal du afholde dit awardshow hos os? Det giver Peter Birkelund, en af arrangørerne bag awardshowet ÅRETS HÅNDVÆRKER®, sit bud på her! ÅRETS HÅNDVÆRKER® er byggebranchens største prisuddelingsfest.

“Vi har siden 2013 afviklet ÅRETS HÅNDVÆRKER® i Cirkusbygningen og takket være de muligheder Cirkusbygningen tilbyder, har vi kunne udvikle arrangementet, således at det i dag afvikles som et LIVE tv-show på vores sociale medier med mange tusinde seere. Rammerne i Cirkusbygningen giver optimale muligheder for at afvikle vores branchekendte awardshow krydret med dele af Wallmans shownumre. Personalet har altid lyttet og spillet positivt med på vores idéer samt været fantastisk imødekommende før og under afviklingen af ÅRETS HÅNDVÆRKER™. Karakteren er 5 ud af 5.”

Peter Birkelund, stifter af bygogbolig.dk og anmeld-haandvaerker.dk

BOOK CIRKUSBYGNINGEN TIL DIT AWARDSHOW

Hvis du leder efter et unikt sted at afholde dit næste awardshow, så har Cirkusbygningen de perfekte rammer for en uforglemmelig aften. Derudover vil vores dygtige og erfarne personale arbejde tæt sammen med dig for at sikre, at der er styr på alle detaljer og at jeres arrangement forløber som det skal.

Hvis du vil booke et arrangement i Cirkusbygningen skal du kontakte os på telefon +45 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller sende en forespørgsel. Så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!