New Year Afterparty

Vigtig information

I Cirkusbygningens natklub kan du opleve byens festligste New Year Afterparty. På denne side finder du vigtig information til dit besøg i Cirkusbygningen. Læs den igennem og kontakt os via telefon +45 3316 3700 eller mail booking@cirkusbygningen.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Del venligst denne information med resten af dit selskab.

Program

01.00Ankomst – Velkommen til Cirkusbygningen
01.00 – 04.00Cirkusbygningens New Year Afterparty med professionel DJ, der holder gang i festen med de største hits gennem tiden
04.00Tak for året der gik og GODT NYTÅR!

Dress code

Dress to impress! Til New Year Afterparty i Cirkusbygningen er vores gæster klædt på til en festlig aften, så find dit pæne tøj frem og puds danseskoene!

Vi elsker at vores gæster har forskellig stil og smag, men accepterer ikke klubmærker, rygmærker og politiske budskaber.

Vi forbeholder os retten til at afvise gæster i døren, hvis du og dit selskab ikke overholder vores dress code, uden hensyn til at du har købt billet i forsalg eller i døren.

Kontanter

Vores barer er kontantløse, men du kan bestille og betale kontant fra din tjener ved dit bord i salen.

Ifølge Hvidvaskningsloven kan en kontant betaling ikke overstige DKK 14.999,50.

Det vil ikke være tilladt at opdele betalingen i to eller flere kontantbetalinger med det formål, at hver betaling kommer under DKK 14.999,50, da det samlede beløb, der skal betales, vil overstige DKK 14.999,50.

Bemandet garderobe

Vi tilbyder en gratis og bemandet garderobe, som er videoovervåget gennem hele aftenen.

Det er ikke tilladt at medbringe jakker og store tasker i Cirkussalen af sikkerhedsmæssige hensyn. Kun små selskabstasker er tilladt. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.

Løse ejendele såsom huer, handsker og halstørklæder skal placeres i en lukket taske eller lomme og ikke i fx et jakkeærme, hvor de risikerer at falde ud.  

Skulle din jakke eller taske i garderoben blive beskadiget eller bortkomme under dit besøg, erstatter Cirkusbygningen max op til 2.000 kr. Evt. løsøre i tasker, lommer og jakkeærmer erstattes ikke. 

Vi forbeholder os retten til at kræve dokumentation for, at skaden er sket i forbindelse med dit besøg hos os. 

Aldersgrænse

Aldersgrænsen for Cirkusbygningens New Year Afterparty er 25 år.

Betaling

Booker du dine billetter online på cirkusbygningen.dk, sker betalingen automatisk.

Kontakter du Customer Care på telefon eller mail for at booke billetter, sker betalingen telefonisk via dit betalingskort. Såfremt det ikke er tilfældet beder vi dig om at overføre beløbet inden for 3 hverdage efter bestilling. Du vil få tilsendt en separat mail med link til betaling.

Medmindre andet er aftalt, vil du ikke automatisk modtage en kvittering på din indbetaling fra os. Gennemført betaling vil fremgå i din netbank. Ved udenlandsk overførsel bedes du ligeledes bruge det link til betaling, du har modtaget i en separat mail.

Billetter

Når du har bestilt billetter til Cirkusbygningen New Year Afterparty, så modtager du en bekræftelse fra os som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter), og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Det er derfor vigtigt, at I kommer samlet som selskab, da I er skrevet på gæstelisten som en samlet gruppe.

Servicegebyr inkl. moms

Cirkusbygningens servicegebyr dækker over Cirkusbygningens gennemsnitlige omkostninger forbundet med håndteringen af dit køb. Beløbet vil som udgangspunkt være mellem 0 og 50 kr. pr. købt billet – afhængig blandt andet af kategorien og de vilkår, vi har forhandlet os til hos vores billetsystem.

Afbestilling

Det er ikke muligt at få refunderet købte billetter til Cirkusbygningen New Year Afterparty.

Vis ansvar og hensyn

Et besøg i Cirkusbygningen er en fest over 1000 gæster er allerede til stede og har nydt underholdningen, god mad og drikke. Vi forventer både ny ankommende og blivende gæster udviser ansvar og hensyn.

Som gæst vil man venligt blive eskorteret ud af bygningen i følgende tilfælde:

  • Ved opførsel, som er til gene for vores personale og de øvrige gæster.
  • Ved besiddelse eller indtagelse af euforiserende stoffer.
  • Ved opkast som følge af overindtag af alkohol. Man vil efterfølgende blive debiteret DKK 800 for skaden på Cirkusbygningens inventar.
  • Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget.

Bortvisning

Hvis man som gæst ikke følger personalets/security’s anvisninger, kan det medføre en bortvisning.

Nej til sexchikane og vold

Vi tager vi klart afstand fra sexchikane, krænkende adfærd, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.

Force majeure

Kunden kan ikke påberåbe sig force majeure som begrundelse for aflysning. I tilfælde af force majeure, aflysning af arrangementet grundet COVID-19 eller anden pandemi (som følge af lovgivning, påbud fra myndigheder eller lukning med udgangspunkt i den aktuelle situation) vil et værdibevis udstedes på det tilgodehavende beløb, som vil være gældende i 3 år.

Det indbetalte beløb tilbagebetales ikke.

Glemte sager

Har du glemt noget i forbindelse med Wallmans Dinnerparty eller et andet særarrangement i Cirkusbygningen? Kontakt os via mail lostandfound@wallmans.com.

Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt.

OBS! Vi tager hånd om glemte sager første hverdag i januar.