Kundeevent i Cirkusbygningen
I Cirkusbygningens store Cirkussal kan du invitere mellem 200 – 1000 personer til kundeevent. Når du vælger at holde kundeeventet hos os, skræddersyr vi aftenen, så den opfylder dine ønsker og behov.
Nedenfor kan du se et eksempel på, hvordan et kundeevent kunne se ud.
Sådan kunne jeres pakke se ud
- Leje af Cirkusbygningen
- Garderobe
- Velkomstdrink – serveret i foyer eller på bordet i salen (afhængigt af deltagerantal)
- 2-retters menu – se menuen her.
- 3 genstande under middagen (vin, øl eller sodavand)
- Filtret vand i karafler
- Kaffe/te med 1 styk chokolade
- Dele af Wallmans show (2 – 5 shownumre)
- Basis teknikpakke inkl. egne teknikere
Program
Formøde
14.00
Set up
16.30 – 17.30
Ankomst, garderobe, seating, Velkomstdrink i foyeren / salen
17.30 – 17.45
Kundens oplæg fra scenen inkl. egne pauser
17.45 – 18.00
Pause
Aftenprogram
19.00 – 21.30
2-retters menu med kaffe og 1 styk chokolade serveres – udvalgte shownumre fra Wallmans
21.30 – 22.00
Gæsterne kan sidde ved bordet og afslutte aften
Spektakulær underholdning
Du har en helt unik mulighed at gøre Wallmans spektakulære show til en del af festlighederne, når du holder kundevent i Cirkusbygningen. Showet byder på storslåede musikalske fortolkninger af nogle af tiden største kunstnere, forførende dans og akrobatik i verdensklasse. Det foregår desuden på engelsk, så det kan nydes af alle gæster – danske såvel som udenlandske.
Du kan vælge at have hele showet med eller udvælge lige præcis dine favoritnumre fra showet. Det er naturligvis også muligt at supplere festen med egne indslag, f.eks. en velkomsttale fra direktøren.
Cirkusbygningen kan også lejes uden show.
Book dit kundeevent
Er du interesseret i at benytte Cirkusbygningen til dit næste kundeevent? Så kontakt os via telefon +45 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller send en forespørgsel.
