Velkommen til Cirkusbygningens FAQ.
Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål – og skulle du mangle noget, er du altid velkommen til at kontakte os her.
Ofte stille spørgsmål
Ja, hvis du har allergi, diabetes eller lignende, skal vi blot være informeret herom senest en uge før eventet.
Nej, du kan vælge hele showet eller blot dine favoritnumre derfra.
Du skal altid oplyse os om særlige behov, når du booker et event.
Kørestolsbrugere bliver altid placeret på 5. niveau i salen og kan via en elevator fra vores foyer komme ind i Cirkussalen. Vi er godkendt til max. 4 personer i kørestol pr. aften. Vær opmærksom på at det kun er muligt at blive placeret i kategori B pga. brandsikkerheden.
I vores foyer er der to handicaptoiletter (vist ved skiltning).
Vi er ”God Adgang”-mærket. Læs mere her.
Ved leje af Cirkusbygningens lokaler er det ikke muligt at medbringe egen mad- og drikkevarer. Her får du serveret en 2-, 3-, eller 4-retters middag, som er lavet specielt til jer af vores professionelle køkken. Se menuen her.
Ja, det kan du. Wallmans show (eller enkelte numre fra det) er blot en mulighed.
Ja, Cirkusbygningen kan lejes alle ugens dage. Hvis du ønsker at leje bygningen en onsdag (kun november og december), torsdag, fredag eller lørdag, gælder særlige betingelser pga. Wallmans Dinnerparty. Kontakt os for mere information.
Har du brug hotelovernatning til dig og dit selskab, når du holder event i Cirkusbygningen? Så har vi gode relationer til hotellerne i København. Send en mail til event@cirkusbygningen.dk eller oplys det til din Event Producer.
Ja, alle gæster tilbydes en paraply, hvis det regner, mens de står og venter på at komme ind i Cirkusbygningen.
For 175 kr. kan du købe den flotte og bæredygtige paraply med hjem. Henvend dig hos en af vores vagter, som vil hjælpe dig.
Kontakt os via mail lostandfound@wallmans.com.
Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt.
Cirkusbygningen kan lejes af selskaber mellem 200-1000 personer. Kontakte os via telefon +45 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller send en forespørgsel til os.
Når du holder event eller deltager i et event i Cirkusbygningen kan du bruge APCOA PARKING.
Få 50% på parkering i Axel Towers p-kælder, som ligger lige overfor Cirkusbygningens hovedindgang*. Du skal bruge appen “APCOA FLOW” og parkere i området med koden 3555.
Klik her og følg proceduren på apcoa.dk.
Kontakt venligst APCOA PARKING på +45 4526 7690, hvis du har spørgsmål.
*Cirkusbygningen kan ikke stilles til ansvar for eventuelle tekniske problemer med parkering ved Axel Towers. Såfremt appen eller systemet ikke virker, kan du desværre ikke få rabat. Der gives heller ikke rabat med tilbagevirkende kraft.
For de lysfølsomme – f.eks. med epilepsi – gør vi opmærksom på, at showet indeholder et varierende, pulserende lysshow.
Ja, der er inkluderet en basis teknikpakke. Læs mere her.
Ja, der er garderobe i Cirkusbygningen. Det er ikke tilladt at medbringe overtøj og store tasker i Cirkussalen af sikkerhedsmæssige hensyn. Kun små selskabstasker er tilladt. Skal du have opbevaret en større taske i garderoben, kan vagterne i Cirkusbygningen kræve at få fremvist indholdet af tasken.
Vores garderobe er gratis og bemandet under eventet.
Hver dag arbejder vi for at skabe gode og sikre rammer for vores gæster. Derfor er vi også en del af kampagnen ‘Natten Er Vores’, som skal sikre, at København har et natteliv uden diskrimination. Det håber vi, at alle vores gæster vil bakke aktivt op om.
Skulle du opleve diskrimination i nattelivet, kan du altid henvende dig til vores Head of Security eller en af vores øvrige vagter, så hjælper vi med at afklare og håndtere situationen.
Læs mere om Københavns Kommunes Charter for et natteliv uden diskrimination her.