Tænkt stort! Er du på udkig efter et sted til dit næste awardshow, hvor du kan hylde de personer, organisationer eller samarbejdspartnere, der har gjort en ekstraordinær indsats? Så er Cirkusbygningen i hjertet af København et oplagt venue.
Vi har afholdt en lang række af store og farverige shows, som for eksempel Danish Rainbow Awards, Danish Travel Awards, Årets Håndværker, m.fl. Vi har derfor erfaring med både tv-producerede awardshows, håndtering af kongelige, VIP, eksterne artister og kendisser.
Awardshow i Cirkusbygningen
I Cirkusbygningens store Cirkussal kan du invitere mellem 200 – 1000 personer til award show. Når du vælger at holde awardshowet hos os, skræddersyr vi aftenen, så den opfylder dine ønsker og behov.
Nedenfor kan I se et eksempel på, hvordan en fest kunne se ud.
Sådan kunne jeres pakke se ud
- Leje af Cirkusbygningen
- Backstagelokale
- Garderobe
- Velkomstdrink
- 2 el. 3-retters menu – se menuen her.
- 2 el. 3 genstande (øl, vin og sodavand)
- Filtret vand i karafler
- Kaffe/te
- Wallmans show (eller udvalgte shownumre)
- Afterparty
- Basis teknikpakke inkl. egne teknikere
Program 1
Med dette program er det muligt at give alle gæster den fulde oplevelse med både middag og awardshow. Aftenen forløber således:
- 17.30 – 18.00: Ankomst, garderobe og velkomstdrink
- 18.00 – 18.30: Seating i Cirkussalen
- 18.30 – 22.00: 3-retters middag, awardshow evt. med udvalgte shownumre
- 22.00 – 24.00: Afterparty
Program 2
Med dette program er det muligt at opdele programmet, så gæsterne kan opleve awardshowet med eller uden middag inkluderet. Aftenen forløber således:
- 17.00 – 18.00: Gæster med inkluderet middag – ankomst, garderobe, seating
- 18.00 – 20.00: 2-retters middag evt. med udvalgte shownumre
- 19.00 – 20.00: Gæster kun til show – ankomst, garderobe, seating
- 20.00 – 22.00: Awardshow evt. med udvalgte shownumre
- 22.00 – 24.00: Afterparty
Imponerende teknikpakke
Når du lejer Cirkusbygningens store Cirkussal er der inkluderet en imponerende teknikpakke. Med vores state-of-the-art technology, giver vi dig mulighed for at skabe et event, der både imponerer og inspirerer.
Hvad siger kunderne?
Hos Cirkusbygningen har vi haft mange tilfredse kunder gennem årene. Hvorfor skal du afholde dit awardshow hos os? Det giver Peter Birkelund, en af arrangørerne bag awardshowet ÅRETS HÅNDVÆRKER® og Kim Balle, direktøren af Global Startup Awards, deres bud på her!
Book dit awardshow
Er du interesseret i at benytte Cirkusbygningen til dit næste awardshow? Så kontakt os via telefon +45 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller send en forespørgsel.