Fest & fejring

Awardshow

Tænkt stort! Er du på udkig efter et sted til dit næste awardshow, hvor du kan hylde de personer, organisationer eller samarbejdspartnere, der har gjort en ekstraordinær indsats? Så er Cirkusbygningen i hjertet af København et oplagt venue.

Vi har afholdt en lang række af store og farverige shows, som for eksempel Danish Rainbow Awards, Danish Travel Awards, Årets Håndværker, m.fl. Vi har derfor erfaring med både tv-producerede awardshows, håndtering af kongelige, VIP, eksterne artister og kendisser.

Awardshow i Cirkusbygningen

I Cirkusbygningens store Cirkussal kan du invitere mellem 200 – 1000 personer til award show. Når du vælger at holde awardshowet hos os, skræddersyr vi aftenen, så den opfylder dine ønsker og behov.

Nedenfor kan I se et eksempel på, hvordan en fest kunne se ud.

Sådan kunne jeres pakke se ud

  • Leje af Cirkusbygningen
  • Backstagelokale
  • Garderobe
  • Velkomstdrink
  • 2 el. 3-retters menu – se menuen her.
  • 2 el. 3 genstande (øl, vin og sodavand)
  • Filtret vand i karafler
  • Kaffe/te
  • Wallmans show (eller udvalgte shownumre)
  • Afterparty
  • Basis teknikpakke inkl. egne teknikere

Program 1

Med dette program er det muligt at give alle gæster den fulde oplevelse med både middag og awardshow. Aftenen forløber således:

  • 17.30 – 18.00: Ankomst, garderobe og velkomstdrink
  • 18.00 – 18.30: Seating i Cirkussalen
  • 18.30 – 22.00: 3-retters middag, awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

Program 2

Med dette program er det muligt at opdele programmet, så gæsterne kan opleve awardshowet med eller uden middag inkluderet. Aftenen forløber således:

  • 17.00 – 18.00: Gæster med inkluderet middag – ankomst, garderobe, seating
  • 18.00 – 20.00: 2-retters middag evt. med udvalgte shownumre
  • 19.00 – 20.00: Gæster kun til show – ankomst, garderobe, seating
  • 20.00 – 22.00: Awardshow evt. med udvalgte shownumre
  • 22.00 – 24.00: Afterparty

Imponerende teknikpakke

Når du lejer Cirkusbygningens store Cirkussal er der inkluderet en imponerende teknikpakke. Med vores state-of-the-art technology, giver vi dig mulighed for at skabe et event, der både imponerer og inspirerer.

Hvad siger kunderne?

Hos Cirkusbygningen har vi haft mange tilfredse kunder gennem årene. Hvorfor skal du afholde dit awardshow hos os? Det giver Peter Birkelund, en af arrangørerne bag awardshowet ÅRETS HÅNDVÆRKER®, sit bud på her! ÅRETS HÅNDVÆRKER® er byggebranchens største prisuddelingsfest.

“Vi har siden 2013 afviklet ÅRETS HÅNDVÆRKER® i Cirkusbygningen og takket være de muligheder Cirkusbygningen tilbyder, har vi kunne udvikle arrangementet, således at det i dag afvikles som et LIVE tv-show på vores sociale medier med mange tusinde seere. Rammerne i Cirkusbygningen giver optimale muligheder for at afvikle vores branchekendte awardshow krydret med dele af Wallmans shownumre. Personalet har altid lyttet og spillet positivt med på vores idéer samt været fantastisk imødekommende før og under afviklingen af ÅRETS HÅNDVÆRKER™. Karakteren er 5 ud af 5.”

Peter Birkelund, stifter af bygogbolig.dk og anmeld-haandvaerker.dk

Book dit awardshow

Er du interesseret i at benytte Cirkusbygningen til dit næste awardshow? Så kontakt os via telefon +45 3316 3700, mail event@cirkusbygningen.dk eller send en forespørgsel.