Vigtig information

Årets sjoveste julefrokost

Her på siden finder du vigtig information om årets sjoveste julefrokost i De Gamle Stalde i Cirkusbygningen. Indgang fra Axeltorv gennem den røde port mellem Cirkusbygningen og Jensens Bøfhus.

Vi gør opmærksom på, at dette arrangement ikke er Wallmans Dinnerparty i Cirkussalen, men en helt særskilt julefrokost, hvor alle de danske juletraditioner hyldes. Det er god, dansk julefrokost, når det er bedst!

Julefrokosten er ikke egnet for kørestolsbrugere

Læs den igennem og kontakt os på telefon +45 3316 3700 eller mail booking@cirkusbygningen.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Betaling

Bestiller du online på cirkusbygningen.dk, betales der i forbindelse med bestillingen.

Kontakter du Customer Care på telefon, bedes du have dine kortoplysninger klar til betaling af det bestilte. Det er også muligt at få fremsendt et betalingslink, hvor beløbet skal overføres indenfor 3 hverdage efter bestillingen.

Samme betalingslink vil også fremsendes ved bestilling pr. mail.

Medmindre andet er aftalt, vil du ikke automatisk modtage en kvittering på din indbetaling fra os. Gennemført betaling vil fremgå i din netbank. Ved udenlandsk overførsel bedes du ligeledes bruge det link til betaling, du har modtaget i en separat mail.

Aldersgrænse

Aldersgrænsen for årets sjoveste julefrokost er min. 18 år.

Billetter

Når du har bestilt pladser til årets sjoveste julefrokost med i de Gamle Stalde i Cirkusbygningen, så modtager du en bekræftelse fra os som tak for dit køb. Du modtager ikke nogen billet(ter), og derfor er bekræftelsen dit bevis på købet. Du behøver ikke medbringe bekræftelsen på aftenen.

Servicegebyr inkl. moms

Cirkusbygningens servicegebyr dækker over Cirkusbygningens gennemsnitlige omkostninger forbundet med håndteringen af dit køb. Beløbet vil som udgangspunkt være mellem 0 og 50 kr. pr. købt billet – afhængig blandt andet af kategorien og de vilkår, vi har forhandlet os til hos vores billetsystem.

Efter din bestilling

Op til arrangementsdato får du tilsendt et spørgeskema. Her får du lidt inspiration til, hvad vi gerne vil vide om dig og dit selskab. Bare rolig – det er prøvet af igennem mange år og det virker! Oplysningerne* bliver kun brugt på en festlig og kærlig måde. Showet bliver på den måde helt unikt hver aften, og underholdningen bliver mere nærværende end nogen andre steder i byen. Det er valgfrit om du vil svare eller ej.

*Dette spørgeskema bliver kun brugt i forbindelse med Årets sjoveste julefrokost 2025 med i De Gamle Stalde i Cirkusbygningen. Informationen fra spørgeskemaet bliver behandlet i overensstemmelse med databeskyttelsesloven.

Ved at udfylde spørgeskemaet og trykke “Send”, forventes det at du som arrangør har indhentet samtykke fra deltagerne til at videregive og behandle oplysninger omkring dem. Vi behandler den pågældende information om dine kolleger og benytter dem samt eventuelle billeder i show et i Cirkusbygningen.

Oplysningerne benyttes kun den pågældende dag, hvor du og dit selskab har valgt at deltage i arrangementet. Efter arrangementet sletter vi de pågældende personoplysninger.

Showet

Vær opmærksom på at showet udføres på dansk og at der forekommer sprogbrug med seksuelle referencer. Vi tager forbehold for at artisterne kan blive skadet eller syge, hvilket vil medføre ændringer i showets sammensætning og indhold.

Der kan forekomme videooptagelser af show og stemning. Læs mere her.

Menu

I Cirkusbygningen får du og dine gæster serveret en lækker 4-retters julemiddag med drikkevarer ad libitum.

Menuen skal altid forudbestilles. Husk at fortælle os, hvis du har allergi, diabetes eller har særlige ønsker til menuen, så vi kan tage hensyn og tilpasse menuen på bedst mulig vis. Hvis intet andet er oplyst senest en uge før showet, vil I automatisk få serveret vores julemenu.

Eventuelle allergier og opgradering af menu samt eventuelle andre ønsker skal være os i hænde senest en uge før showdagen.

Drikkevarer

Fadøl (Carlsberg pilsner og Tuborg julebryg), vin, sodavand, filtreret vand og kaffe/te (kl. 18.30 – 22.00) indgår i prisen.

Kontanter

Vores barer er kontantløse, men du kan bestille og betale kontant fra din tjener ved dit bord.

Ifølge Hvidvaskningsloven kan en kontant betaling ikke overstige DKK 14.999,50.

Det vil ikke være tilladt at opdele betalingen i to eller flere kontantbetalinger med det formål, at hver betaling kommer under DKK 14.999,50, da det samlede beløb, der skal betales, vil overstige DKK 14.999,50.

Garderobe

Overtøj skal indleveres i garderoben, må ikke medbringes i De Gamle Stalde af sikkerhedsmæssige årsager – ønsker man at fortsætte til natklub i Cirkussalen efter kl. 23.00, vil overtøjet blive flyttet over i hovedgarderoben i Cirkusbygningens foyer.

Placering

Gæsterne sidder ved langborde og man vil man komme til at sidde sammen med andre selskaber – og det kan da kun blive ekstra hyggeligt!

Cirkusbygningen kan ikke garantere, hvor i den bestilte kategori et selskab placeres, men vi vil til enhver tid forsøge at imødekomme jeres ønsker.

Senere ankomst

Kommer man for sent til årets sjoveste julefrokost, kan man ikke påregne at få den fulde menu, da aftenens serveringer følger det fastlagte showprogram

Service

For at vi kan yde den bedste service, er det vigtigt at du henvender dig til din tjener på aftenen, hvis du skulle opleve noget, som du ikke er tilfreds med. Det er rigtig vigtigt for at vi kan give dig og dit selskab den bedste oplevelse på aftenen og håndtere eventuelt feedback efterfølgende.

Dress code

Dress to impress! I Cirkusbygningen er vores gæster klædt på til en festlig aften, så find dit pæne tøj frem og puds danseskoene!

Vi elsker at vores gæster har forskellig stil og smag, men accepterer ikke klubmærker, rygmærker og politiske budskaber.

Afbestilling

Afbestilling skal altid ske skriftligt til booking@cirkusbygningen.dk.

Ved afbestilling eller reduktion refunderes servicegebyr på DKK 20 pr. person ikke.

Afbestillingsregler for selskaber på 10 personer og derunder

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 30 dage før showdato.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 30 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

Afbestillingsregler for selskaber på 11 personer og derover

Arrangementet kan frit afbestilles indtil 90 dage før showdagen.

Hvis du foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet mellem 90 og 8 dage før showdato, refunderes 50% af billetprisen.

Ved afbestilling eller reduktion i arrangementet senere end 8 dage før showdato, er der ingen refundering.

Afbestillingsregler ved samfundskritisk sygdom

Skulle Covid-19 eller en anden sygdom kategoriseres som en samfundskritisk sygdom, vil vi følge regeringens generelle regler og påbud, og nedenstående vil gælde:

Ved aflysning af Cirkusbygningen (arrangør)
Du vil modtage et værdibevis på beløbet for din samlede booking til Wallmans Dinnerparty, som vil være gældende i 3 år.

Er 1 person i selskabet smittet med en samfundkritisk sygdom (dokumentation fremsendes), refunderes billetten for den pågældende person, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen*. Beløbet dækker billet samt eventuelle drikkevarer.

Ved selskaber på 2 personer, hvoraf den ene er smittet med en samfundskritisk sygdom, kan bookingen flyttes til en anden dag, såfremt vi får besked senest kl. 9.00 på selve showdagen.

Force majeure

Kunden kan ikke påberåbe sig force majeure som begrundelse for aflysning. I tilfælde af force majeure eller lukning grundet samfundskritisk sygdom vil billetterne blive flyttet til anden dato, her tilbydes i stedet Wallmans Dinnerparty. Alternativt udstedes gavekort på det tilgodehavende beløb.

Aflyses arrangementet grundet COVID-19 eller anden pandemi, som følge af lovgivning eller påbud fra myndigheder, vil billetterne blive flyttet til anden dato, her tilbydes i stedet Wallmans Dinnerparty. Alternativt udstedes gavekort på det tilgodehavende beløb.

Det indbetalte beløb tilbagebetales ikke.

Glemte sager

Har du glemt noget i forbindelse med en aften i Cirkusbygningen? Kontakt os via mail lostandfound@wallmans.com

Der vil blive pålagt et administrationsgebyr for behandling af de glemte sager, som ønskes sendt.

Vi tænker på miljøet

Vi fører en aktiv miljøpolitik, som hele tiden sigter på at formindske virksomhedens fodaftryk i miljøet. Det gør vi blandt andet ved at arbejde målrettet på en reducering af madspild og affald i restauranten. Derudover har vi opstillet genbrugscontainere til papir og pap, som bruges aktivt af alle afdelinger.

Vores knivskarpe kokke har mange års erfaring i at sammensætte en træfsikker menu, både, hvad angår udvælgelsen og mængden af råvarer i den samlede menu.

Cirkusbygningen er Green Key-certificeret. Læs mere om Green Key her.

Vis ansvar og hensyn

Hos Cirkusbygningen forventer vi at alle gæster udviser ansvar og hensyn.

Som gæst vil man venligt blive eskorteret ud af bygningen i følgende tilfælde:

  • Ved opførsel, som er til gene for vores personale og de øvrige gæster.
  • Ved besiddelse eller indtagelse af euforiserende stoffer.
  • Ved opkast som følge af overindtag af alkohol. Man vil efterfølgende blive debiteret DKK 800 for skaden på Cirkusbygningens inventar.
  • Ved forcering af en branddør, uden at dette er berettiget.

Bortvisning

Hvis man som gæst ikke følger personalets/security’s anvisninger, kan det medføre en bortvisning.

Nej til sexchikane og vold

Vi tager klart afstand fra sexchikane, krænkende adfærd, vold og voldelig adfærd, både i forhold til vores ansatte og vores gæster. Adfærd af disse typer medfører bortvisning på aftenen.

Program

17.30
Ankomst til de gamle stalde De Gamle Stalde (via gården mellem Cirkusbygningen og Jensens Bøfhus)

Garderobe & Velkomstdrink

18.00
Porten lukker, gæsterne placeres ved bordene

18.30
Servering af 4-retters menu inkl. drikkevarer ad libitum og show

23.00
Efter juleshowets afslutning kl. 23.00 kan du blive siddende ved dit bord og nyde dine drikkevarer og den festlige stemning

23.30
Natklub i den store Cirkussal. Gæsterne følges derhen.

Vi tager forbehold for ændringer i programmet.

Prisen inkluderer

  • Entre til De Gamle Stalde
  • Garderobe
  • Velkomstdrink (Prosecco)
  • Show
  • 4-retters julemenu
  • Sølv ad libitum vinpakke (fadøl; Carlsberg pilsner og Tuborg julebryg, vin, sodavand og filtreret vand) fra kl. 18.30 – 22.00)
  • Kaffe / te
  • Kæmpe afterparty i den store Cirkussal