Velkommen til Cirkusbygningen – Københavns unikke rammer for magiske og uforglemmelige events! Med vores helt specielle kombination af historisk charme og moderne faciliteter tilbyder vi den ideelle ramme til firmaevents og arrangementer i København.
Find ud af her, hvorfor Cirkusbygningen er det perfekte valg, når det drejer sig om at skabe mindeværdige events.
Skræddersyede events efter jeres ønsker
Vi ved, at lige så mange events der er, lige så mange unikke ønsker er der. Ikke to events er ens! Derfor tilbyder vi skræddersyede events i København, der er nøje tilpasset jeres ønsker og visioner. Det kan være, at I drømmer om et tema, specifikke aktiviteter eller særlige faciliteter, så står vores erfarne personale klar til at omdanne jeres idéer til virkelighed. Vi står bag dig lige fra idé og første spadestik i planlægningen af eventet til udførelse hele dagen igennem.
Hos Cirkusbygningen kan vores events i København tilbyde jer:
- Unikke og historiske selskabslokaler
- International underholdning i verdensklasse
- Mange års erfaring i branchen
- Københavns bedste placering
- Mulighed for 2-, 3- eller 4-retters menuer
Oplev verdensklasses underholdning
Et event i København er ikke kun en lejlighed til at fejre, det er også en mulighed for at blive blæst bagover af fuldstændig fantastisk underholdning fra artister, akrobater, sangere og dansere fra hele verdenen hos Cirkusbygningen.
Vi har bredt udvalg af underholdningsmuligheder, der spænder fra musikalske fortolkninger til dansk og akrobatik. Læs mere om Wallmans populære show her.
Vores erfarne team vil samarbejde med jer for at komme frem til den underholdning, der passer til jeres arrangement og gæsters smag. Vi vil sørge for, at dit event bliver et mindeværdigt og magisk øjeblik for alle, uanset om I ønsker et storslået sceneshow eller mere intim live-optræden.
Book i dag og skab jeres drømmeevent
Når I er klar til at tage det næste skridt mod at skabe jeres firmaarrangement, så står Cirkusbygningen klar til at hjælpe jer. Booking hos os er simpelt.
Vi er her for at besvare jeres spørgsmål, lytte til jeres behov og guide jer igennem processen af planlægningen af et event i København.
Uanset om I har brug for hjælp til at vælge den rette type event, underholdning eller sammensætte den helt rigtige menu, er vi her for at sikre, at hvert aspekt af jeres event lever op til jeres og jeres gæsters forventninger.
Kontakt os nu på:
Forkæl gæsterne med et lækkert måltid
Et uforglemmeligt event i København handler ikke kun om atmosfære og underholdning; det handler også om madoplevelsen. Hos Cirkusbygningen stræber vi efter lækker smagsoplevelse og tilbyder en bred vifte af muligheder, der vil forkæle jeres gæsters smagsløg.
Vores erfarne kokke leverer enestående retter, der kombinerer friske ingredienser med kreativitet og professionalisme. Foretrækker I en traditionel 2-retters, 3-retters- eller 4-retters menu, så kan vi skræddersy et menuvalg, der passer lige præcis til jeres event i København.
Vi har kapacitet til ethvert event
Cirkusbygningen har plads til jeres event, om det er en stor konferencemiddag eller en fest med alle, I kender. I Cirkusbygningens store Cirkussal kan I nemlig invitere mellem 200 – 1000 personer til firmafest.
Med vores omfattende faciliteter og underholdningsmuligheder kan vi sikre, at ethvert event i København bliver en succes. Vi tilbyder avanceret lyd- og belysningsteknologi, en bred vifte af underholdningsmuligheder samt menuer. Vores mål er at gøre et hvert event til noget helt særligt.
Vores historiske lokaler – tæt på det meste
Cirkusbygningen er mere end bare en bygning i Københavns centrum – det er et kulturelt vartegn med en lang historie. Vores smukt designede lokaler har været vært for utallige begivenheder gennem mange år og skaber en unik atmosfære og charme, der kun kan opleves her.
Cirkusbygningen ligger ved siden af Hovedbanegården, hvilket gør det let tilgængeligt for events midt i København. Med parkeringsmuligheder tæt ved og en central beliggenhed er det nemt for alle at komme til og fra arrangementet. Desuden er der rig mulighed for overnatning i nærheden efter festlighederne.
Planlæg jeres event med vores 3-trins-guide
Vi ved godt, at det kan være uoverskueligt at skulle planlægge et stort event. Men det er derfor, vi er her for at hjælpe og sætte rammerne, så I kan læne jer tilbage. Men her får I alligevel et overskueligt overblik over de tre nøgleelementer, I skal overveje opdelt i tre trin.
1. Trin: fastsæt en dato
Hvornår skal eventet afholdes? Vælg en dato hvor I tænker, at flest mulige af jeres gæster har mulighed for at komme, og som passer til jer og jeres ønsker.
Kontakt os gerne og hør hvilke datoer vores event venue i Cirkusbygningen er ledig på, inden I lægger jer fast på en dato. Vores venues bookes hurtigt.
2. Trin: fastsæt antal af deltagere
Hvor mange gæster planlægger I at invitere til jeres Københavnske event? Det betyder nemlig, at vi med det samme ved, hvordan eventet skal planlægges – om det er 200 eller 1000 gæster.
3. Trin: fastsæt arrangementstype
Hvilket event ønsker I at holde? Er det et awardshow, et festligt firmaevent, en konference eller noget fjerde?
Vores rammer egner sig også perfekt til en festlig julefrokost eller en elegant nytårsfest for medarbejderne.
Hvis I er i tvivl om en del af planlægningsprocessen, skal I ikke tøve med at kontakte os for at få hjælp. Vi er her fra start til slut.